30. nov. 2008

Snap-pix from yesterday..

Det regnet helt grusomt da jeg var på vei til vorspiel, tenkte jeg skulle være smart å bruke skinnvesken min som paraply for å skåne håret. Ikke min beste plan hittil, for å si det sånn;)

Christian August er alltid like gjennomført kledd. På lørdag hadde han på seg smokingbelte og bukseseler til en rutete bukse og stripete genser. 

God stemning hos Tom. Jeg var ikke helt i stor form den kvelden, men det vet jeg at andre var;)
 Joy i Acnekjole og christian august sin bowler hatt. Legg merke til speilreflekskamerat hennes, håper et sånt et ligger under juletreet mitt i år;)
Marianne og Kristina, også kjent som Puma og Timon eller Party jente 1 og 2.;) 
Neida!!

Christian August og Geraldine



Daphne og Joy, legg merke til stay-upsen til Joy. Kul partydetalj!

Alexandra, in details..

1 kommentar:

  1. åh, så søte vi er.. Og så søt blogg!! Skal følge med:)
    C august

    SvarSlett