16. nov. 2008

SATURDAY NIGHT OUT

Ja.. Slik så altså jeg ut igår! Skoene trenger vel ingen nærmere introduksjon, går jo ikke i andre! Ellers har jeg på meg haremsbukser fra Zara, jakke og skjerf: H&M og veske som er mormors gamle.
Kjørte på med litt boytoy stil igår..

Denne blusen er en gammel favoritt fra h&m,, her kan dere forøvrig se at jeg tok neglsasksen fatt og klippet tuppene mine igår. Det var jo veldig lurt.. Ble overhodet ikke rett, dessuten hadde jeg en stor del av håret i en topp bak på hodet og det er da mye lenger enn resten.. Men men, har ikke klipt håret mitt på flere år (ja jeg vet.. Men tiden går fort!) så nå er det på tide at jeg får fingern ut og komme meg til frisør, må jo uansett det sånn som håret mitt er nå;)


Margit, Erik, Anette og Sonja på Barbeint.




Igår ble det masse dansing og hæla i taket, alltid like gøy på Barbeint. Skal feire bursdagen min der nå på torsdag, så det blir bra;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar