9. nov. 2008

LITT GODBITER


Elsker orginale sko, disse så jeg i et vindu på Majorstuen, husker desverre ikke navnet på butikken. Men kule var de;)
Har snakket om disse buksene før, de er fra April 77 og er super kule på! Igår fikk de følge med meg hjem!!! Er en fortidlig bursdagspresang, VOGA er de eneste som selger de i Norge og de hadde kun ett par igjen så jeg bare måtte ha de. De kommer til å bli en ny favoritt, det bare kjenner jeg på meg;)
Buksene finnes også i lilla, var disse jeg egentlig ville ha først men føler at de blå er mer annvennelige så da tok jeg de.. Men noe sier meg at jeg kommer til angre litt på at jeg ikke tok de istedet.. Hva syns dere? Burde jeg tatt de lilla istedet?
Gucci inspirerte frynsehansker fra Zara.

Denne genseren er et hot kjøp, kommer fra Bik Bok og koster 399.
Disse buksene har jeg også snakket om tidligere, de er mye slittere i virkeligheten enn det du kan se på bildet. Elsker vasken på de! Koster 999,- og kommer fra Levis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar