14. nov. 2008

Comme de Garcon for H&M

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke vie denne kolleksjonen særlig mye oppmerksomhet, men da jeg gikk forbi en av de mange HM butikkene som finnes her i landet, måtte jeg jo bare ta meg en titt! Og jeg er skikkelig skuffet.. Det gikk mye i prikker, boytoy bukser og asymetriske plagg, var blant annet en skjorte som var ganske kul, men det blir bare ikke det samme som de forrige kolleksjonene. For det første var det ingen mennesker der, alle plaggene hang som perler på en snor og så helt uberørte ut. De forrige kolleksjonene har skapt så mye blest rundt seg og folk har vært helt gale!! Og jeg vil faktisk ha galskapen tilbake jeg altså.. Så jeg vil bare her og nå komme med en oppfordring til H&M, "Kan dere ikke spørre Marc Jacobs neste gang??"

1 kommentar:

  1. Enig med deg, sykt skuffet selv. Kun en trech for gutt som var kul. Det er vel en strategi i forbindelse med ekspansjon i Japan, noe som funket så det ut som! HM bør definitivt fortsette med gjestedesignerne og MJ hadde vært vidunderlig!

    SvarSlett