22. nov. 2008

FUSKEPELS OG STRIKKEGENSER PÅ VIFT

Etter en fantastisk bursdagsfeiring ble det kjedelig å bare sitte inne på en fredag, så jeg matchet strikkegenser med paljett tights og dro med meg Marianne ut en tur. Vi hadde en super Marianne og Nathalie kveld ute, og endte opp på 7 eleven med fyllapølse, kan det bli bedre;)

Med budget fra topp til tå, trenger vel ingen særlig videre presentasjon..


Marianne i helsort



Har virkelig hatt problemer med å prøve å style paljett tightsen, siden tightsen i seg selv er så pyntet syns jeg overdelen bør være røff eller strikket.





Jeg skal alltid prøve andres briller! Stakkars brilleeier trynet når jeg stjal brillene hennes, hun så vist ikke så godt uten de;)

2 kommentarer:

  1. Prøv å style tightsene dine med en lang vest eller noe. Den blir råfin med noe maskulint til.
    Synes også svart (i alle fall en mørk farge) hadde sett bedre ut enn grått til de.

    SvarSlett
  2. Disse fuskepelsene er så deilige nå om vinteren! Litt glamour passer fint når det er kaldt og ekkelt... Når det gjelder tightsene er de flotte slik du bruker dem synes jeg. Tror også de hadde vært fine til en mer rocka stil, feks med en løs T-skjorte/singlet-ting, enten sort eller hvit, + mange store smykker og smokey eyes :-)

    SvarSlett