21. nov. 2008

MY BIRTHDAY PARTY

Å for en kveld jeg hadde igår! Men det må vel bare bli bra når man har så mange fantastiske venninner som vil feire deg.. Vi startet hjemme hos meg med tapas som pappa hadde hjulpet meg med, han er en fantastisk kokk, og masse god drikke. Deretter dro vi på Barbeint hvor vi festet videre! Nicoline i sin fantastiske nye pels fra E-bay


Elvira, mamma og meg. Mamma og lillebror kom for å feire meg.



Leiligheten min er fantastisk, men liten. Jenny og Eva måtte desverre sitte på soverommet mitt;) Jenny var superlekker i helgrått og Eva hadde på seg ny kjole fra Mango og høye lakk støvler fra Mint.


Meg og Eva, fikk desverre ikke tatt så mange kule bilder igår! Var liksom mer opptatt av å feire meg selv, bursdagsbarnet hadde hvertfall på seg kjole fra Warehouse, mønstrede strømper og fjær i håret.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar