26. nov. 2008

Matthew Williamson for H&M

Jeg, som var så mektig lite imponert over Comme des garcon for H&M, har omtrent allerede helgardert meg med sovepose utenfor nærmeste H&M butikk, for når Matthew Williamson, kjent for å ha selveste Sienna Miller som motemuse, skal lage en kolleksjon for H&M, er det litt mer verdt å stå i kø for.

Kolleksjonen er å finne i utvalgte butikker fra 23 april. Det blir først sluppet ut en eksklusiv damekolleksjon, deretter vil det komme ut en kolleksjon for både dame og herre, som vil bli å finne i hele verden.
Mr Williamson er kjent for sin etniske og fargerike stil, noe denne kolleksjonen også vil bære preg av! Over ser du et av plaggene fra H&M kolleksjonen.

3 kommentarer:

  1. vet du hva? Digger din blogg! Er ikke helt samme stil som meg, men du ser alltid sykt bra ut og det kler deg. Flink til å oppdatere er du også og varierer bra. Kult kult

    SvarSlett
  2. Sovepose blir det nok ikke på meg, men er nok ikke umulig at jeg møter opp litt tidlig den dagen :D

    SvarSlett