12. nov. 2008

Dagens antrekk

Idag har jeg vært og planlagt bursdagen min, som er neste torsdag!!!;) Driver og rydder her hjemme, har masse kofferter med klær som jeg tenkte å selge... Skal lage n egen side hvor jeg kommer til å selge ting.. Er en stor samler som alltid har likt særegne ting, så er du ute etter noe billig som ingen andre har, bør du kikke inn der.. Nå må jeg løpe avgårde, tenkte å overraske en heldig mr mr med litt mat;)
Å ja.. Idag har jeg hatt på meg: Lue: kjøpt på brukt marked i Roma(hot hot tips hvis du skal til Roma, dra på bruktmarkedene.. De ligger litt utenfor sentrum men alle vet hvor de ligger hvis du bare spør litt rundt!) jeans: Sass & Bide, kilehel sko og skjørt, fra H&M.

1 kommentar:

  1. Du... sikker på at ikke vi skal slå oss sammen og selge klære våre på vestkanttorget el en dag? Jeg har sååå ekstremt mye klær jeg må bli kvitt nå når jeg flytter ut av leiligheten. Eller slenge oss på et julemarked? Og markedsføre på blogg og facebook?

    SvarSlett