4. nov. 2008

GO JANE!





En fantastisk venninne av meg tipset meg om shoppingsiden http://www.gojane.com/. Hun viste meg et par "grymma" sko som hun hadde bestilt og jeg fikk med ett blod på tann. De har sinnsykt mange kule sko der! Kikket litt på klærne og de var ikke like imponerende, men jeg tror jeg kommer til å bestille de lilla skoene(øverste bildet) som en liten bursdagspresang til meg selv! Eller hva syns dere? De kommer til å passe perfekt til de stenvaskede buksene fra BikBok, (de jeg snakket om for lenge siden, for de av dere som har fulgt med!) som jeg vet jeg kommer til å få i bursdagsgave. Har så lite penger for tiden at jeg ikke har råd til å shoppe så mye desverre..
For de av dere som har fått zebra dilla, kan kanskje de skoene i midten være noe?
Gojane er billig og sender til Norge!
A friend of mine has been talking very warmely about a site online, www.gojane.com. They have a lot of nice shoes, the purple ones are my favourite. My birthday is coming up soon and I think they will fit perfect with the stone washed jeans from bikbok, which i know i will get for my day;)
If youre one of those who is really into zebra print, they had some of those as well..

1 kommentar:

  1. Hei my love! Fin helg med familien? Jeg har blogget om Go Jane mange ganger! Kule sko!

    Men hvordan får du oversatt teksten til engelsk? Eller gjor du det selv?

    Ha en fiiin dag! Jeg skal jobbe med eksamen. kjipt.

    SvarSlett