25. nov. 2008

På toppen av min juleønskeliste..


Etter jul skal jeg bli datanerd, jeg skal gå på et kurs for nybegynnere, hvor jeg lærer alt om layout, bildeoppsett osv. Syns det er super funny å fikle med pcen, men har nesten ikke hår på hodet etter alt håret jeg har dratt meg sint på. Får nemlig ikke til noe som har med fancy duppedingser å gjøre.. Og skal jeg fortsette med bloggen, bør jeg kunne fornye meg litt! Hva syns dere om min nye åpenbaring? Høres det ut som en god ide?

Det første jeg skal gjøre når jeg blir datanerd, er å finne et program som kan hjelpe meg å se hvor mange av dere det faktisk er.. Er det bare moren til kusina til naboen som følger med og alle andre facebook venner jeg egentlig ikke kjenner, eller er det faktisk en del av dere som syns mine lite datakyndige innlegg er verdt å lese..

Med andre ord.. Det er derfor jeg trenger en macbook, den lyser liksom veldig "jeg er så flink på duppedingser", syns dere ikke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar