26. jan. 2009

UKENS BLOGG

Første bloggen jeg begynte å bli totalt avhengig av, og som jeg lar meg inspireres masse av, er bloggen til hele Sveriges bloggdronning, Elin Kling. Hun er faktisk grunnen til at jeg begynte å blogge. Ideen var at jeg skulle begynne å blogge for glife.no for drøyt et år siden, men da prosjektet ikke ble noe av, drøyde det derfor en stund før jeg klarte å hoppe i det.
Elin startet å skrive for Stureplan men skriver nå for kanal5.se. Stilen hennes er upåklagelig og veldig inspirerende. Bloggen har dog tapt seg litt i det siste, da hun er blitt så populær i Sverige at hun har litt problemer med å få endende til å møtes. Uansett, mangler du inspirasjon en dag, eller trenger å bli oppdatert av hva som skjer i moteverden, blir du garantert inspirert av henne;)

www.kanal5.se/stylebykling

1 kommentar:

  1. Morsom konkuranse på siden min, bli med da vel,dette blir gøy, muligheten for å vinne noe flott som jeg har laget.
    ha en fin kveld videre

    SvarSlett