23. jan. 2009

14.33

God morgen alle sammen, eller god ettermiddag til dere som ikke har sovet helt til nå sånn som jeg;) Costume Awards igår var kjempe gøy, hadde med meg det nye Samsung kameraet mitt(ble desverre ikke noen av de Canon kameraene jeg ble anbefalt..) men jeg fikk ikke tatt så mange bilder for instillingene var helt feil på det! Festen var hvertfall veldig masse morro, prisutdelingen var så som så syns jeg.. Best kledde dame ble Charlotte Torsdtvet, noe jeg ikke er helt enig i, syns Hanneli Mustaparta skulle ha vunnet den! De bildene jeg har, viser jeg hvertfall senere;)

Fant dette bildet av meg, Eva og Joy fra Nina Jarebrink visningen.(www.oslonights.no) Jeg ser litt brydd ut, men det får være det samme. Hadde på meg en versjon av de boytoy buksene jeg viste under fra Balenciaga(mine var riktig nok fra Cubus), sort dressjakke, blomstrete bluse og naglebelte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar