3. jan. 2009

TRONDHEIM






4 kommentarer:

  1. Å faen herregud (alt på en gang)

    så nå at du har vært i trondheim i romjulen, byen min vet du:)

    ikke helt imponert hverken over spise, vorspiel eller ut-på-byen planene deres, hadde dere ikke noen kjentmann i jakkeermet? håper INDERLIG at dere ikke havnet på Ricks, verdens dødeste sted å dra ut.. kjipern. Jeg har jobbet i utebransjen som bartender flere steder, og jobber nå hos Kos de gangene jeg har lyst. http://stilsurfer.blogspot.com/search?q=kos Håper i allefall at det ble Crash på dere, men best er det på Kos og Vega. Håper uansett at dere hadde en kjempekveld og et fint opphold i Trondheim.

    (søk på FaceB for mer info om de stedene)

    SvarSlett
  2. Hehe.. Nå kommer du til å bli så skuffet over meg, endte faktisk opp på Ricks! Det var ikke kjempe gøy der, men vi hadde det gøy vi som var sammen;) Var litt lost in space der oppe må jeg innrømme.. Synd du ikke fikk tipset meg mens jeg var der oppe da!
    N a t h a l i e

    SvarSlett
  3. :) det er nok uansett de som er sammen og at man har det bra med dem som teller:) må vel følge bedre med og være kjappere ut med tips jeg da

    SvarSlett
  4. Må uansett ærlig innrømme at Trondheim by imponerte meg veldig! Ufattelig koselig by som ser ut til å ha mye by på..

    SvarSlett