5. jan. 2009

16.30 Brrr.. Så kaldt!






Altså idag hadde jeg på meg to par sokker, ullsokker og uggs. Jeg hadde på meg pelsjakke, ullgenser, tynn kashmiretrøye og bomullstrøye.. Og jeg holdt på å fryse ihjel! Nå må det være rundt 14 minusgrader selv i Oslo Sentrum. Jeg er så lei denne vinteren nå.. Jeg vil ha sommer og jeg vil ha det nå!  Men det er ikke stort man kan gjøre, vi er kun 5 dager inne i januar.. buhu! Vel vel.. Det gjelder å stålsette seg og vente på bedre og varmere tider! Er lei av å sitte så mye inne, men man orker jo ikke annet.. Idag har jeg kun vært på jobb og nå lengter jeg etter sommeren her.. Målet var å gjøre rent  og vaske klær og lignende men gud så slitsomt det virker! 
Sitter og blar i nye katalogen til H&M, med mye varme farger og roser. Jeg virkelig lengter til å gå med slitte olashorts og rose i håret..  Eller tenk dere å kunne gå langs strandkanten, ha vinden blåsende i håret og være solbrun og lekker.. 
Håper dere har hatt en bedre dag enn meg hvertfall;) Tror jeg skal gå inn på hm.no og kjøpe noen fine blomsterkjoler og et par bikinier jeg. Er jeg hvertfall et skritt nærmere sommeren!

Drømmer tilbake til i sommer hvor jeg satt på stranden hele dagen i Barcelona, leste utallige bøker og drakk rosevin mens jeg så på solnedgangen.  Det var søren meg tider det!! Bildene er fra i sommer, hvor jeg var 3 uker i Tossa de mar som ligger like ved Barcelona! Pleier  å være der hver sommer med hele familien, men de siste årene har jeg også dratt dit med venninner! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar