26. jan. 2009

18.50 På sportsmesse+ litt inspirasjon

Hei og hopp;) Idag har jeg tilbrakt hele dagen på en sportsmesse for å promotere merkevaren 8848 Altitude. Er ikke å gjemme bak en stol at jeg hverken kler meg veldig sporty eller er av den sportye typen. Tror siste gang jeg trente aktivt var når jeg var 17 år og gikk på treningsstudio for å sjekke opp gutter og se meg i speilet hvert andre sekund. Så helt hjemme føler jeg meg ikke, kunne heller tenkt meg å dratt på meg et par strømpebukser på armene slik som Fashiontoast har gjort her. Istykkerrevne strømpebukser og jeans har jo vært hot i år, kanskje dette blir nye trend ut? Jeg hadde ihvertfall ikke hatt noe imot å gå slik. En helt herlig outfit spør du meg.

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Titter innom bloggen din hver dag, finner inspirasjon, og syntes det er en av de beste bloggene nå om dagen!
    Lurer litt på hva du jobber som?? Er det innen fashion? Er i alle fall der du burde være:-)

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Så hyggelig å høre! Meningen er å inspirere, takk for søte komplimenter.. Som du kanskje har lest i mitt seneste innlegg, så har jeg nå fått jobb og jobber i klesbutikk, men før det har jeg tatt en bachelorgrad i markedsføring og jobbet som lærervikar ved siden av! Mote har kun vært en hobby.. Inntil nå så vi får se hvordan dette går, ellers blir det å prøve å kombinere bachelorgraden med fashion på en eller annen måte i fremtiden, det er målet..

    Håper jeg fortsetter å inspirere deg også i fremtiden!

    - Nathalie.

    SvarSlett