5. jan. 2009

Roses are pink

Yes, da har jeg bestilt litt av stort og smått til meg selv på www.hm.no Kom virkelig i bedre stemning av å tenke litt sommer.. Jeg vil ha roser i håret, slitte avklipte olashorts (lånt fra stylebykling www.kanal5.se, shortsene er fra urban outfitters), ordentlig sarah jessica parker, veldig oscar de la renta 50 tallskjole med store roser. 60 tall bånd i håret, a la vaskekone/grease aktig og atter mer blomster i form av den fine blomstrede badedrakten dere ser over. Tenk dere den til olashortsen med rose i håret. (He he, skal vi telle hvor mange ganger jeg har brukt ordet rose i mine innlegg idag, vel dere skjønner tegninga.) Da gjenstår det bare å vente på pakken og begynne å bygge sommergarderoben;)

Alle tingene over er fra H&M sin nye vårkolleksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar