21. jan. 2009

Nina Jarebrink visning


Nina Jarebrink of Sweden

Hei hei og god onsdag;) Vært litt tamt med oppdateringer i det siste! Noen ganger strekker ikke tiden til.. Har tatt det helt med ro hos mamma og pappa et par dager. Ikveld er det Nina Jarebrink visning på Steen & Strøm, og siden hun er en av de "norske" designerne jeg liker best ble jeg veldig glad når jeg ble invitert med av Eva. Er på kamera leting og skal innom et par butikker i ettermiddag, så da regner jeg med at jeg kan begynne å vise dere litt bilder igjen.. Er jo det som er morsomt med en blogg! Har noen tips om noen bra kameraer rundt 1500-2000 kr vet dere hvor kommentarfeltet er.... Tenkte først på et speilrefleks kamera, men jeg, som er den største kløna i universet, skjønner jo nå at det bare er tull så det blir et nytt kompakt kamera!

Forresten, så noen hadde kommentert at Denim kolleksjonen til Bik Bok lanserer noen av godbitene sine allerede imorgen, altså 22 januar. Så vet dere det;)

4 kommentarer:

  1. Du må kjøpe kameraet ditt på clas ohlson nede ved heltberg. Der har de billige kameraer eller på deal.no

    SvarSlett
  2. Min klare favoritt i kompaktklassen for normale folk er Canon IXUS 870IS med 28 mm vidvinkel! Lekkert kamera, brukervennlig og supre bilder. Hvis du er opptatt av bildekvalitet, kjøp noe ordentlig ikke gå på Clas Olson! Men hvis du har lyst på Canonkvalitet til lav pris, kjøp deg en Powershot for eksempel. Leste på akam.no at det kommer en Canon Powershot A480 som er 40% mindre enn forgjengern! Det er et supert kamera til en god pris, selv om det er litt mer plastikk i stedet for annet materiale. Men da blir det et brukskamera du tør å ta med deg, som samtidig tar glimrende bilder! Sjekk ut akam.no for å finne priser og kamera tips!
    Ellers er jo speilrefleks alltid bedre bilder og super enkelt.....du har grønn auto der også :-)

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Jøss! Tusen takk for SUPRE tips, det var snilt;) Skal virkelig sjekke opp de to Canon kameraene..

    SvarSlett
  4. Jøss! Tusen takk for SUPRE tips, det var snilt;) Skal virkelig sjekke opp de to Canon kameraene..

    SvarSlett