2. jan. 2009

Dagens og mitt eneste kjøp i Trondheim..


He he.. Dere skulle sett ansiktsuttrykket mitt når jeg fant ut at de faktisk hadde Zara i Trondheim.. Så hva annet måtte jeg vel gjøre enn å tilbringe et par timer der inne og se om de hadde noe annet å tilby enn det de har i Oslo.. Og når jeg var ferdig der, ja da hadde faktisk hele byen stengt! Men ble ihvertfall denne genseren som dere ser på bildet ovenfor, hele 99 kr kostet den meg;) Ser for meg at den blir kul å bruke til Levis buksene mine og til slitte olashorts..

Det ble kyssepoker og andre festligheter mens vi ventet på at det forsinkede flyet skulle ta oss hjem til Oslo..


Her ser dere genseren litt bedre, et ordentlig bra kjøp! hehe.. Sikkert siste gang jeg har den på meg, men sånn kan det gå.. Og jeg som gikk forbi alle de fine secondhand butikkene, men de ville selvfølgelig ikke åpne igjen kun for meg..

En veldig glad Nathalie, som endelig var på trygg jord igjen.. Her er jeg litt redd for at bagasjen min skal ha havnet i Mo i Rana, men heldig som jeg er så kom den til slutt, og da mener jeg til slutt også, for den var den siste altfor stappede bagen som kom opp på rullebåndet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar