1. jan. 2009

GODT NYTTÅR!





   Igår hadde jeg på meg en kjole i fløyel med masse fjær, den er urgammel og lånt av mamma.


 Godt nyttår alle sammen! Velkommen inn i 2009. Nytt år med nye muligheter.. Jeg har nyttårsforsettene mine klare, i år skal jeg spise sunnere, begynne å trene, gå på franskkurs, reise mer enn jeg gjorde ifjor og finne en ny og mer spennende jobb! Det høres vel bra ut?? 
Første dagen i det nye året har jeg tilbragt i hotellsengen med masse smågodt og dårlige filmer på TV. Har endelig klart å karre meg til en datamaskin, begynte å få ordentlig abstinenser her..

Gårsdagen ble feiret med stil igår. Vi startet med fordrinks på hotellrommet, deretter spiste vi en fire retters middag på Chablis og så bar det videre til vorsspiel på Hotell Brittania. Hadde det veldig koselig med kjæresten og hans bestekamerat + dame. Det eneste jeg var litt skuffet over var mangel på fyrverkeri klokken tolv. Fyrverkeri er skikkelig hellig for meg, men det var det ikke mye av i Trondheim, for å si det sånn! Håper dere hadde en strålende feiring igår, må år 2009 bli et bra år for dere alle.
Love, Nathalie.

1 kommentar:

  1. NYDELIG kjole. du ser ut som en supermodell i den!

    SvarSlett