4. jan. 2009

23.53 En dagens fra igår

Første byturen i 2009 for meg igår, og siste kveld for Margit på en stund. Hun er as we speek i Milano( gjett om jeg er misunnelig!) og skal være der et halvt år, måtte derfor ta på meg discobuksene og gjøre byen utrygg med henne igår. Og det var super gøy. Kjempe god stemning på Barbeint igår.. Masse discodansing og meget show!

Her ser dere meg og Nicoline på vei ut.. Jeg med "vinglasset"
i hånden, som vanlig.. Må alltid ha med meg noe ut og tar alltid med meg noe hjem igjen, slår aldri feil. Unnskyld til alle dere som er blitt frastjålet glass;) Nicoline i sin flotte ebay pels og jeg med min gamle gamle fuskepels. Tok likesågodt vesken rundt halsen igår.. Den er fra H&M. Ligget rett ut i godstolen hos mamma og pappa nå, spist den søndagsmiddagen.. Nå sitter alle gutta på kjøkkenet og spiller poker mens jeg surfer på nettet som vanlig.. Jeg og mor er inne på alt som er, det er min vanlige/herlige søndag;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar