19. okt. 2010

I MILANO



Jeg tok en langhelg i Milano jeg, og bestemte meg for å la macen bli hjemme! Oh boy, for en fin by og så deilig å bare være meg uten å måtte tenke på å blogge hele tiden.. Angrer selvfølgelig nå på at jeg ikke tok flere bilder!


Har funnet meg et nytt yndlingsplagg, en lang gammel frakk som har vært mamma sin. Og jeg har følt meg så fin i den der borte! Har veldig troen på at fotside frakker er i vinden. Hva tror dere? 


I spent a weekend in Milano, but left my mac and camera at home for once. Anyway, say hello to my  new coat, think it´s gonna be a new trend?

9 kommentarer:

  1. Råstilig! rett og slett.

    SvarSlett
  2. Joda. Fotsid gir alltid litt "swung". Men du bryter den fine linjen med akkurat de skoene.
    Du kler jo absolutt alt fordi du er så vakker, men pass på "trutmunnen" når du poserer. Du er flottere uten.
    Ahhh, en sånn inspirasjons helg kjenner jeg at jeg kunne trenge..

    SvarSlett
  3. Mhm. Jeg leter etter en sånn type. Så det på en av Olsen tvillingene og falt pladask. MÅ, SKAL ha.

    Men gidder du å begynne å svare på spørsmål som blir stilt eller?!

    SvarSlett
  4. Elsker klærne dine og deg!! Du er så utrolig peeen <3

    SvarSlett
  5. Fri fra bloggingen? Du poster jo noe et par ganger i uka jo, er det så slitsomt?

    SvarSlett
  6. Hei
    er et bilde av deg på denne flotte bloggen:)
    noen sekunder ned på frontsiden,det er deg er det ikke?

    SvarSlett
  7. Lange frakker ja, alså , kåper, det er vel i vinden, det er jo fotside kjoler så hvorfor ikke kåper? Kjempekul, liker at du går med klær fra din mor, det blir jo litt "vintage" det da, kanskje, selv om din mor er kanskje på min alder :-)(ops følte meg plutselig litt gammel )

    SvarSlett
  8. Wow, jeg bare elsker bloggen din. Du er for det første utrolig vakker, og det håret ditt. Herli freden og jeg misunner det. Tror du har spart en del år ja. Utrolig nydelig og jeg skulle gjort mye for det altså. Så langt, så praktfullt. Og bloggen din ellers. Jeg digger stilen din, klærne dine og inspirasjonen din. Stå på!

    SvarSlett