6. okt. 2010

CHANEL s/s 2011












Bilder er lånt fra www.style.com

Mon tro hva Karl Lagerfeldt har tenkt denne gangen. Karl viste frem en veldig annerledes og lite typisk Chanel kollekjson i Paris idag. Grå jeans med malingsflekker, japanskinspirerte "flytebrygge" sko og tweed-skjørtene var byttet ut til tweed-hot pants. Jeg må dog innrømme, etter å ha tygget litt på kolleksjonen, at jeg liker den. Spesielt de pene aftenkjolene i sort og rosa, også her ser vi transparente stoffer. Bruken av dus rosa og kremhvitt. Skjørtelengden er lenger enn forrige sesong, og går nå til ankelen. Grafiske mønstre, litt a la Acne for sommer 2010 og blomstermønster. Spennende og veldig nytt! Jeg gleder meg til å kopiere, spesielt de sorte "leggvarmerne" i skinn.

This was not very typical Chanel, I had to think for a bit before I managed to make up my mind about the collection. It´s a bit crazy and fresh. Grey jeans, japanese inspired shoes, tweed-hot pants and flower prints. I loved the evening dresses the most though, pale pink, cream white and black and dramatic dresses with transparent fabrics.

2 kommentarer:

  1. CHANEL er elsk!♥ har faktisk et par gamle grå jeans, som er ganske så like disse øverste :)

    SvarSlett
  2. ta en titt på den nye bloggen min? :)

    http://la-peur.blogspot.com/

    Digger deg foresten! ;)

    SvarSlett