4. okt. 2010

ANIMALS ARE SO HOT RIGHT NOW!


Freja Beha Erichsen i høstens Tom Ford-kampanje

Carolina Herrera har en fantastisk zebra med seg i sin høstkampanje.

Julian Moore i Bulgari kampanje med søte løvebabyer.
Madonna leker seg med høns i Dolce & Gabbana sin høstkampanje
Juicy Couture leker seg med små dvergkaniner.

I flere av de store, hotte, utenlandske kampanjene denne høsten blir det brukt dyr. Mon tro om dette er en  måte for designerne å uttrykke at de er imot bruk av pels og dyr i deres kolleksjoner og at de nå er venn med dyrene istedet for å bruke de som luksus"statements". Jeg liker trenden! Ikke bare er det en positiv trend, men det er også veldig dekorativt med dyr i motekampanjer. 

8 kommentarer:

  1. Love it!! Spesielt Tom Ford :)

    SvarSlett
  2. Kaniner og løver ja takk ;) Men kampanjen til Tom Ford.. Ett ord: OUCH!

    SvarSlett
  3. Elsker bildet av Julianne Moore. Hun er så vakker!

    SvarSlett
  4. Er du virkelig så bitch i virkeligheten, som du tar deg ut for på OsloGirls? Isåfall, SKAM DEG

    SvarSlett
  5. inspirerende bilder, inspirerende blogg, inspirerende jente!♥ men jeg lurer på en ting angående oslo girls serien (er stor fan), er du og marie amanda så bithy som det til vanlig eller var det bare skuespill? og er det i det hele tatt skuespill eller jobber isabell og astrid på minmote?
    ja, du skjønner sikkert hva jeg lurer på, er serien skuespill eller er alt som skjer virkelig liksom? :-)

    SvarSlett
  6. Så bra jeg inspirerer;) Når det gjelder Oslogirls, har jeg desverre ikke lov til å uttale meg. Du får bruke din egen dømmekraft og lage din egen mening om saken. Ta serien med en klypesalt og tenk at mye kan redigeres og klippes for å skape reaksjoner hos seeren.

    Håper du fortsetter å lese bloggen min, og at jeg fortsetter å inspirere!

    - Nathalie.

    SvarSlett
  7. åja, jeg skjønner. Da velger jeg å tro at du er MYE hyggeligere i virkeligheten ( det er det intrykket jeg har fått hvertfall :D ) og selvfølgelig kommer jeg til å fortsette å lese bloggen din, du inspirerer bare mer og mer, og jeg kjenner at jeg virkelig får lyst til å kle meg mer moteriktig av å lese blogen din!klem

    SvarSlett