6. okt. 2010

CHLOE s/s 2011




Er det noen av kolleksjonene som blir kopiert mer enn andre, så er det kolleksjonene til Chloe! Det er blant annet Chloe som har gitt oss beige på hjernen denne høsten og det vil definitivt være noen av "lookene" i denne kolleksjonen som også vil bli kopiert til de grader! Jeg likte veldig godt de vide skjørtene i transparent stoff, de minimalistiske skinntoppene og dus nude/ hvitt fra topp til tå. Jeg har så transparente stoffer på hjernen og gleder meg til å bruke trenden allerede nå!

Chloe´s collections are always very copy-cat items. And I bet this one is too. I love the minimalistic leather top, the transparent skirt in black, grey, nude and nougat and the polo sweaters. White and nude is gonna be really huge next summer, wear it from head to toe. 

2 kommentarer:

  1. Chloe er kanskje en av de få kolleksjonene jeg ikke lar meg inspirere av :O

    SvarSlett
  2. <3 elsker chloé <3
    kul blogg!
    http://folkogroevere.blogspot.com/

    SvarSlett