2. sep. 2010

LANVIN FOR H&M



Jeg la tidligere denne uken ut to teaser videoer hvor man skulle gjette hvem H&M skal samarbeide med denne høsten, og nå er det altså klart at det blir Lanvin som kommer med en kolleksjon for H&M. 


"H&M foreslo et samarbeid for å se om vi kunne oversette den drømmen vi har skapt hos Lanvin til et bredere publikum uten å fire på kvaliteten. Tidligere har jeg sagt at jeg aldri vil lage en massemarkedskolleksjon, men det som tente meg, var tanken på at det er H&M som velger luksus, fremfor Lanvin som velger massene. Dette har vært en eksepsjonell opplevelse – hvor to bedrifter i motsatte poler kan samarbeide fordi vi deler samme filosofi om å bringe glede og skjønnhet til menn og kvinner over hele verden." forteller Alber Elbaz, kunstnerisk leder hos Lanvin. 


Kolleksjonen er ute i butikk 23.november!

4 kommentarer:

  1. hey :) hyggelig å hilse på deg i går! loooove your hair!!!! hvaaa er hemmeligheten, haaha ;)

    SvarSlett
  2. Det virker veldig lovende, merker jeg gleder meg allerede :)

    SvarSlett
  3. så deg på oslo girls, sorry for å si det, men du virka jo heeeeeelt snååål assaaaa!!

    SvarSlett