10. sep. 2010

GÅRSDAGENS ANTREKK


Har på meg jakke fra Bik Bok, skjørt fra H&M, tubebh fra Monki, sko fra modekungen.se og veske kjøpt i LA.

Igår var jeg på UGG sin høstlansering på Ferner Jacobsen, og var så heldig å få med meg et par UGG-tøfler hjem. Så nå sitter jeg faktisk "as we speak" med tøflene på, leser mail og spiser frokost. Skal opp til Massiv i Nydalen og sjekke ut neste utgave før det går i trykken på mandag, deretter må jeg prøve å finne en kjole til Acnefesten ikveld. Så skal ikke klage på dagen jeg har foran meg.. 

Tenker det er en del av dere som kommer til å se første episode av Oslogirls idag, håper dere er like spente som meg? Jeg har nesten ikke fått sove i hele natt. Drømte at jeg gikk inn på bloggen og det var 100 slemme kommentarer under hvert eneste innlegg. Jeg vet at jeg har begitt meg ut på noe som vil skape reaksjoner hos folk, så jeg får bare bite tennene sammen.. De som kjenner meg, vet at jeg er langt fra en overfladisk, tom hjerne med langt hår og trutmunn(eller baller i munn som jeg klarte å si her om dagen).. 

36 kommentarer:

  1. Så kult antrekk! Gleder meg til å se dere in action :D

    SvarSlett
  2. Love it.. Håret ditt er utrolig flott!

    SvarSlett
  3. Gleder meg jeg, og du så smashing ut igår :)

    SvarSlett
  4. Håper virkelig dere ble bedt om å være så spydige, og at det ikke er noe som faller naturlig for deg. Har hatt veldig sansen for deg og bloggen din hittil, men hvis du setter deg selv så mye høyere enn andre basert på noe så latterlig overfladisk som klær blir jeg litt skuffet, altså.

    SvarSlett
  5. synes du hadde en ålreit blogg. men jeg må innrømme at etter oslogirls har jeg mistet respekten. Det er ikke å være nedlatende. men kanskje du bør begynne å tenke på hvordan du fremstår utad. Fordi inntrykket du gir, setter deg selv i et veldig dårlig lys. Og for de som kjenner deg er det vel forsåvidt greit, men om du ikke vil fremstå som en wannabe bitchy Lauren, så bør du tenke deg om.

    SvarSlett
  6. Veldig utfordrene antrekk! Så deg i går forresten :)

    SvarSlett
  7. Helt fantastisk at det raser inn kommentarer i negativ forstand nå - man bør jo klare å tenke littegranne og se at VG klipper og gjør det som de vil, mest mulig drama og mest mulig reaksjoner.

    Dette er første gang jeg har vært innom bloggen din, takket være VG - og for meg virker det som du er ei jente med sterke meninger. Et utseendet som oser selvtillit og gjerne gjør at folk kan misforstå det som overlegenhet.

    Håret ditt er helt fantastisk nydelig, det kommer garantert mange harshe mlder, men stå på.

    SvarSlett
  8. Hvis det der er å være moteriktig er jeg glad jeg ikke er det...

    SvarSlett
  9. Du/Dere vet ikke en dritt om Mote, seriøst dette var det siste Norge trengte på Mote Fronten.. Great!

    SvarSlett
  10. Jeg vet nok mer enn deg, og kan nok si at, tja, la oss si, f.eks, Emanuelle Alt hadde ledd seg skakk av det antrekket der. Kjøpt deg et Vogue.

    SvarSlett
  11. Du har en sykt stil, elsker den! Og er spent på å følge med videre på Oslo Girls =)

    SvarSlett
  12. haha, så akkurat begge episodene :P det er tull, sant? virker jo som skuespill..

    SvarSlett
  13. fin genser, men du framstod nokså nedlatende og bitchy i serien. Du er altfor ung til å virke så kynisk. Men jeg tror mange i miljøet du vanker i kan ha godt av å vise at det er de indre kvalitetene som teller mest.

    SvarSlett
  14. Her ramler det inn kommentarer om det ene og det andre. Jeg har akkurat sett de første to episodene av Oslo Girls, blir artig å følge dere videre. Du fremstår kanskje som noe kynisk og litt "over the top", håper det er litt vgnett sin skyld og at du i virkeligheten er noe mer jordnær. Liker klesstilen din, den er edgy og veldig annerledes enn folk flest. Stå på. Skal følge Oslo Girls og bloggen din fremover.

    when the going gets tough, the tough get going

    SvarSlett
  15. Les intervju på natt&dag sin side og avgjør om det er noe mer enn luft mellom øra.

    SvarSlett
  16. Håper det er litt kødd med den serien. Du virker ganske bitchy.

    SvarSlett
  17. Satser på at VG har drevet kraftig klipping, og at du egentlig ikke er slik du blir fremstilt. For er du det, er det bare fryktelig trist. Var overhodet ikke mulig å finne sympatiske trekk ved deg.(I serien..) Men du kan trøste deg med at det ikke bare var deg, hele serien stinker av wannabe mtv stars;)

    SvarSlett
  18. Jeg elsker både bloggen og stilen din! Men håper virkelig at det er skuespill dere driver med i den serien! :) Men det er god underholdning, det skal du ha.

    SvarSlett
  19. Jeg har sett begge episodene og syntes episode 2 var best.Det er vel sikkert vanskelig å slappe av hundre pros,å være seg selv i en slik serie.Noe var vel kanskje opplagt at du skulle si? tror nok det serien vil skape mye blest,men det er man jo forberedt på.Jeg lo meg i hjel under Intervjuet og syntes "din journalist" gjorde en forferdelig jobb da hun intervjuet deg.Og trodde jeg skulle"døø" da du ville endre antrekket hennes.Det var bare så bra!! hehe..Isabelle Rignes virket mye smartere og oppegående enn hun andre som tevler om Internship i minmote! Gøy

    SvarSlett
  20. Er det virkelig sandt det VG viser? Er du så iskald og usympatisk? Det pleier som regel dekke over en veldig usikkerhet. Vil du langt, så slap litt av. Husk at de du møter på vei opp er også de du møter på vei ned. I det lange løp lønner det seg ikke å se ned på andre.

    SvarSlett
  21. jeg forstår at mange av dere blir provoserte etter å ha sett Oslogirls, og jeg må innrømme at jeg ble det selv! Det er kun Oslogirls-Nathalie dere blir kjent med i den serien, og for å være ærlig, er slik jeg fremstilles ikke slik jeg er i virkeligheten! Jeg håper dere kan vise forståelse for at kommentarene deres gjør meg veldig lei meg, og vise respekt neste gang dere kommenterer. Den siste uken har vært tøff for meg, det var ikke dette jeg sa ja til å være med på. Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å gjøre om dette til noe positivt, det er for sent å snu..

    Jeg er et menneske jeg også. Prøv å forstå!

    Mvh Nathalie.

    SvarSlett
  22. hahahahhahahahahihihhihihohohohohhahahahah... viss det der er mote, styrer jeg langt unna.. styyyygt..! altså, bare fordi du kler deg "absolutt moteriktig" betyr det ikke at det er pent eller at du har bra stil. Jeg ville gått me det der på en bad taste party! get over yourself

    SvarSlett
  23. Seriøst!! Kan folk drite og dra!!??! Greit at man ikke liker klesstilen til folk, men det er absolutt ingen grunn til å snakke så nedlatende til et annet menneske. Fy faen..jeg blir flau av dere!! Har dere null respekt??

    Ikke ta deg nær av dette Nathalie..folk er dessverre idioter!

    <3

    SvarSlett
  24. Åååå, den kommentaren varmet hjertet! Tusen takk..

    SvarSlett
  25. Jeg synes du er helt nydelige på disse bildene! og jeg tror du vet at du har en morsom stil som mange liker.. men som ikke alle tørr å gå med selv, og hadde vært utrolig kjedelig om alle synes det var kult. da ville ikke jeg gått sånn. jeg synes det er veldig rart at så mange har behov for å legge igjen en kommentar om at de ikke liker stilen din. er det ikke bare å finne seg en annen blogg som faller mer i smak. folk er rare;) at de blir provosert av deg må du nesten bare ta som et kompliment, det må jo være sjalusi inni bildet. jeg synes i hvertfall du er fantastisk flink og tøff.

    H

    SvarSlett
  26. folk må da skjønne at alt det i den serien er skuespill! til tider ganske dårlig skuespill også forsåvidt.

    SvarSlett
  27. Du sier at "oslogirls Nathalie" er en helt annen en i virkelighetetn. Selvfølgelig kan det være at klippingen og synsvinklingen av serien har vært med å bidra til dette. Men om dette ikke er regigert, så er det ikke til å komme bort i fra, at det er du som sier"jeg vet ikke, men jeg har bare så utrolig lyst å få på deg noe annet", det er du som står å himmler med øynene når de kommer for å møte dere nede i resepsjonen i vgbygget. Det er du som snakker nedsettende om de to andre etter å ha vært på intervju med Marie Amanda. Selvfølgelig, du er mye mer en dette, jeg håper alle skjønner at ikke en snutt på noen få minutter gir et sammensatt bilde av en person. Allikevel kan du ikke komme bort i fra at det er du(og ikke vg) som sier og har nedlatende holdning til andre i serien. Jeg synes det hadde vært mye bedre om du kunne innrømme at du hadde sagt og gjort feil, enn å si at tv framstilt deg feil. Jeg vil at du skal vite at jeg ikke kan dømme deg ut i fra en serie, men at det du sier, er det du sier, og det må faktisk du stå til ansvar for, uten å skylle på vgtv.

    SvarSlett
  28. Det virker dog ikke som at dere som sender inn helt syyykt slemme meldinger er mere modne enn de som sender inn snille mld.
    Dette synes jeg ser ut som mobbing. Og mobbing kommer jo som regel av at den som mobber har det vondt med seg selv. Så gå heller inn i dere selv og finn ut av problemet isteden for å ta det ut over noen dere ikke kjenner enn gang.

    Du er flink på det du gjør Nathalie og viktigst er jo at du er fornøyd med den du er. Alle er perfekte! ;)
    Du er pen og flott! Og som regel så er det jo de som gjør inntrykk som får høre. :P
    Menneskeheten er ikke klar for engler!

    SvarSlett
  29. Kall det hva du vil, men tror intensjonen din er å bli en kjendis, og det er synd at dette er tilnærmingsmåten din! Det VIRKER som et desperat forsøk, noe ala Kim Kardashian og den "stjålne" sexvideon hennes. Synd å måtte ville fremstå som en bitch i en PATETISK norsk serie.. Skal ikke så mye mer enn dette til for å bli kjent nei..ler meg i hjel!

    En mindre sympatisk person skal du lete lenge etter, og da snakker jeg ikke bare om i serien men også hvordan

    SvarSlett
  30. Pent hår, det skal du ha.. Men fy søren for et ekkelt og motbydelig drag du har over ansiktet ditt. Finnes ikke hverken pen eller sjarmerende.,

    SvarSlett
  31. Kan ikke dere bli kjendiser da. Da blire sikkert bra!

    SvarSlett
  32. Okay, jeg var heller ikke imponert over den personligheten som N viser/har på oslogirls - men man trenger ikke å rakke ned på ting som utseendet til folk av den grunn!?

    Det er kanskje greit å holde den eventuelle kritikken noenlunde to the point? De fleste mennesker er sårbare og vil sannsynligvis ta denne typen drittslenging ganske tungt - uansett hvor kalde de fremstilles i en klippet, semi-reality serie på vgnett.

    SvarSlett
  33. Jeg blir helt flau av å lese de kommentarene her. Det er en SKAM.

    Synes ikke du skal bry deg om det, folk suger. Skal innrømme at jeg har problemer med å skjønne om OsloGirsl er parodi eller ikke men person-angrep som anonyme folk kommer med her det værste jeg veit. Helt patetisk.

    Jeg synes du skal ha kred for at du prøver, og, selv om jeg personlig håper du la litt ekstra på under filming, skal du ikke bry deg om kommentarer fra smålige, misunnelige og forferderlige mennesker.

    Og du er døds pen, uansett hvor mye du himler med øynene.

    Er forresten ikke "en som ikke vet bedre" , men en som har for mye selvrespekt til å mobbe ei jente fordi ho er med i en dårlig nettserie og kler seg bra.

    SvarSlett
  34. Liker bloggen din. Attituden, derimot ... :p

    SvarSlett