4. sep. 2010

JEG OG MAMMA SELGER KLÆR PÅ BIRKELUNDEN IMORGEN!


Imorgen skal jeg og mamma selge klær på Birkelunden. Jeg har mest mye rart og gammelt, som jeg ikke helt klarer å kaste. Men dere bør virkelig ta turen innom for å se på mamma sine klær, vet at hun kommer til å stille opp med masse klær jeg har lyst på, men som jeg ikke får lov til å kjøpe. Mamma er den personen jeg ser mest opp til når det gjelder å ha en interessant og stor garderobe. Hun drev blant annet bruktbutikk på 90-tallet, så jeg vet at dere kan komme unna med noen ordentlig vintage kupp. Kanskje vi sees??

5 kommentarer:

  1. ååå nå vil jeg bo i Oslo, eller bare være i Oslo:p

    SvarSlett
  2. Jeg har allerede planlagt å dra dit med Elvira. Perfect! Sees babe

    SvarSlett
  3. Håper dere fikk solgt mye. Er litt lei meg for at jeg ikke fikk sjekket skatter i andre boder, men det får jeg gjøre neste gang.. Vi sees snart:)

    SvarSlett
  4. Blir irritert av å se på deg, er det mulig? innslag i Oslo girls: helt jævlig, snakk om å drite på leggen! Du er et underholdnings innslag i deg selv!

    SvarSlett