6. sep. 2010

CRAVINGS: BALMAINKJOLE I GULL


Bildene er lånt fra www.style.com og er fra Balmain sin a/w 2010 collection.

På onsdag er det premierefest på Oslogirls, og jeg vil jo da selvfølgelig ha på meg noe fint. Drømmekjolen er fra Balmain, er i gull og har et fint belte rundt livet. Men i realiteten må man jo bare skjønne at det ikke vil bli noe av.. Så jeg trenger å finne noe lignende et sted. Så det er da dere kommer inn i bildet, har du sett noe lignende eller vet om et sted jeg kan finne noe lignende, så hadde jeg blitt veldig glad om du kunne putte en bitteliten kommentar på dette innlegget, og hjelpe meg! 

9 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å se Oslogirls:-) Når begynner de å sende det og er det på VG nett-tv? Lykke til uansett;-)

    SvarSlett
  2. Så bra! ;) Takk for det. Det blir jeg glad for å høre!!! Det begynner å sendes på VG-nett den 10. september, altså på fredag.

    SvarSlett
  3. Kan ikke komme på at jeg har sett noe liknende noe sted. På tide å tråle alle second-hand butikker i byen?

    Gleder meg til å se dere på skjermen!

    SvarSlett
  4. De kjolene der er noe av det råeste som noensinne har blitt lagd. Jeg drømmer om den med v-hals. Læreren min i London var med på å utforme de kjolene der for Balmain. Lucky girl!
    Lykke til på premiere fest!

    SvarSlett
  5. Jeg har vært på Velouria Vintage, men der fant jeg ingenting! Kanskje jeg tar en runde på onsdag, ellers har jeg nå fått låne en fin kjole i tilfelle jeg ikke finner drømmekjolen i gull;)

    Silja! Det må da være du som er heldig som studerer i London og har mulighet til å bli kjent med inspirerende mennesker som læreren din.

    SvarSlett
  6. Well, if you really want your dream dress in gold, I guess maybe it's best to wait til you actually find that just right one?

    I'm no big fan of Balmain but I have to admit that the dresses both Siri and Freja are wearing are so elegant yet so chic.

    SvarSlett
  7. kjolen din henger i en stilig butikk her i london, bor her og går forbi den i vinduet sitt hver dag på vei til skolen ;)

    SvarSlett
  8. den herlige kjolen Rihanna har på Elle. <3

    SvarSlett
  9. http://www.shopbop.com/popi-mini-dress-antik-batik/vp/v=1/845524441880615.htm?folderID=2534374302063518&fm=other-shopbysize-viewall

    SvarSlett