30. sep. 2010

HOT LADY



Jeg møtte denne dama når hun var på vei ut fra Vivienne Westwood og på vei til Matthew Williamson i London. Jeg elsker dykkerdraktstoffet i kjolen hennes mikset med det grønne smykket og den røde leppestiften hennes. Noen som vet hvem hun er? Jeg tror hun jobber i amerikansk Harpers Bazar.. Så henne hver dag under moteuken og det var alltid masse mennesker som tok bilder av henne! 

I met this girl running from Vivienne Westwood to Matthew Williamson show. I love the fabric of this dress, mixed with the green necklace and the red lipstick.

12 kommentarer:

  1. "lipstift"? hehe går litt fort i svingene kanskje? :)

    SvarSlett
  2. Denne bloggen din er 'addictive' Nathalie!
    Bildet av deg i London taxien er lekkert. Synes du bør gå for den klassiske stilen du antyder at du liker for tiden. Det hadde kledd deg.
    Jeg er selv svak for den stilen og har alltid vært det.

    SvarSlett
  3. Pattern betyr vel mønster. Om du mener stoffet i kjolen vil "fabric" være mer dekkende.

    Forøvrig, god blogg:)

    SvarSlett
  4. joanna hillman selvfølgelig!

    SvarSlett
  5. jo hillmann fra Harper`s Bazaar

    xx T

    SvarSlett
  6. Jo ser fantastisk ut som vanlig!!

    SvarSlett
  7. Wow kul dame med rå stil :)
    Gøy at du fikk knipset et bilde til oss også da!

    SvarSlett
  8. hehei =) så deg i minmote innlegget til silje, og bare lurer på hvor du har kjøpt det nydelig røde halsen.. :D ?

    SvarSlett
  9. Hun hadde stil. Elsket kjolen og halskjedet hennes, og rød leppestift slår aldri feil. Utrolig fint!

    SvarSlett
  10. Fantastisk stil!
    Du er en vanvittig flink moteblogger, Nathalie og du inspirerer mange:D

    SvarSlett
  11. Tusen takk for alle søte kommentarer! Skjerfet jeg har på meg fra minmote innslaget er fra Gina Tricot, men jeg vet ikke om det er i butikk enda!

    N.

    SvarSlett
  12. Du kommenterer så koselig tilbake Nathalie og det er alltid koselig! :) Liker bloggen din!

    SvarSlett