10. mars 2011

MY OWN WALL AT THE NEW H&M STORE






I en uke fremover, vil "Nathalie-veggen" finnes i den nye H&M butikken i Bogstadveien. Her kan dere kjøpe mitt utvalg av klær som jeg har satt sammen. Stilen på utvalget er minimalistisk, med fargene hvitt, sort og neongult som base. Jeg har måttet klype meg i kinnet et par ganger, for det er ganske så stort for meg at jeg er avbildet på en stor plakat og har min egen vegg i en H&M butikk. Har vært fan av H&M siden jeg var liten, så det var ganske så urealistisk å se seg selv på veggen med navnet sitt over. 


På meg har jeg bukser og t-shirt, som du finner på Nathalie-veggen og gammel dressjakke fra Roberto Cavalli for H&M. (De fikk inn den hvite dressjakken som tilhører buksene i butikkene idag, den er rå fin!). 

18 kommentarer:

  1. BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!!
    lovely!!!!!!!!!
    xx

    www.ilovenystyle.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Utrolig gøy :D Og det så kjempebra ut!

    SvarSlett
  3. Så gøy:) Så bra ut! Håper du hadde en fin kveld i går.

    SvarSlett
  4. Hvor kommer den sølvgenseren på bildet fra?

    SvarSlett
  5. Kjempe fint Nat! Skulle ønske jeg kunne komme å se!

    SvarSlett
  6. Det ser kjempe bra ut! liker kombinasjonene, herlig med gode basic farger men med innslag av sterkere nyanser. Ikke alle som får til det. Gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  7. Den gule må jeg bare ha:D Matcher de gule skoene jeg har bestillt fra Nelly,får du holdt av en til meg? :)

    SvarSlett
  8. DU ER VAKKER! JEG SYNTES DU ER ENDA VAKRERE NÅR DU SMILER;)

    TA GJERNE EN TITT PÅ MIN BLOGG
    http://believeitanddoit.blogspot.com

    SvarSlett
  9. You and your hair look wonderful. As always!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye vennen, skulle ønske jeg var der å fikk sett.... Stor klem <3,

    SvarSlett
  11. Herregud så kult!! Kan jeg få en Nathalie vegg hjemme hos meg? ;)

    SvarSlett
  12. Eva! Du er jo så heldig at du kan få Nathalie hjem til deg ;)

    SvarSlett
  13. gratulerer! var et vakkert utvalg syns jeg, når jeg var der

    SvarSlett
  14. Fine Nathaliemin! En egen vegg a gitt;)

    SvarSlett
  15. Så gøyå få være med på noe sånt. Så heldig du er. Flott vegg med mange godsaker:)

    SvarSlett
  16. Var innom H&M butikken igår og så veggen din - kult at du gjør det så bra - gratulerer!!

    SvarSlett