6. mars 2011

H&M LOVES OSLO 06.03.2011

Image and video hosting by TinyPic
Foto: Herman Dreyer

Kun to dager igjen til H&M åpner sin nye flagship-store i Bogstadveien. Jeg var innom der på fredag, og fy søren så fin butikken er. Og jeg er så stolt over 5 etasjen, hvorfor får dere se om du kommer på åpningen eller dagen da jeg skal blogge om det! Enn så lenge, ikke glem å laste ned ditt antrekk på H&MLovesOSLO.no


På meg har jeg: jeans fra The Local Firm, genser fra H&M, skinnjakke fra H&M og veske fra H&M. (Neglelakken jeg har på meg, kommer fra Depend.)

14 kommentarer:

  1. Hæ? 2 dager til? Trodde den skulle åpne 10.mars?

    SvarSlett
  2. Og hvorfor bor jeg i Bergen sa vi? :)

    SvarSlett
  3. Det er sååå dumt at jeg har skole! Skulle så gjerne ha vært der ved åpningen:) Kos deg iallefall!

    SvarSlett
  4. Forresten Mia - hun har nok bare skrevet feil:)

    SvarSlett
  5. Butikken åpner 8, lukket arrangement. offisiel åpning 10.

    SvarSlett
  6. Nydelig antrekk, elsker jakken og vesken din!

    SvarSlett
  7. Når kommer jakken for salg på H&M?
    Er det slik vi "vanlige" folk kan få tak i, eller er det bare sånn limited edition?

    :-)

    SvarSlett
  8. fin som alltid.
    og darling: wrong date on the title.

    SvarSlett
  9. Elsket fargen på neglene til den beige jakken!

    SvarSlett
  10. Thank you, jhfresh! Fremdeles i februar jeg;)

    SvarSlett
  11. jeg er en stor fan av stilen din. gud du er fresh

    SvarSlett
  12. Hei. Jeg lurer også på om skinnjakken har kommet i butikk? Liker bloggen din:)
    Christina

    SvarSlett
  13. Elsker jakken!

    Love M

    http://thelifeofmarlen.blogspot.com/

    SvarSlett
  14. Kommer jakkken i nettbutikk??

    -B

    SvarSlett