16. mars 2011

CELINE a/w 2011

Image and video hosting by TinyPic
www.style.com

Har jo ikke hatt et minutt for meg selv den siste måneden, og har overhodet ikke hatt tid til å gå igjennom alle de store høst-visningene for 2011. Men nå har jeg tid, og hele formiddagen har jeg bare sittet og bladd igjennom bilder, sett videoer og oppdatert meg. Det er det jeg kaller hverdagsluksus!


Jeg syns Celine sin visning for høsten var noe kjedeligere enn vanlig, men jeg likte den oransje jakken, det helrosa antrekket og den hvite pologenseren. Siluetten er fin, med de trange buksene og ladylike stilen, og jeg liker den "cleene" looken.

4 kommentarer:

  1. This is one of my favorite collection,love virtually every look!

    xoxo
    http://fashionagony.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Mener Céline's vår- og sommerkolleksjon var mer i min bane. Dette ble liksom så "firkanta" og "preppy".

    SvarSlett
  3. Har man lov til å legge ut bilder fra en side som style.com hvis man refererer til hvor de er tatt fra? Eller har du fått spesiell tillatelse for dette?

    SvarSlett