26. mars 2011

H&M sitt ultimate stilikon: ANNABELLE




Foto: Herman Dreyer

H&M sitt nye stilikon er endelig kåret. Jeg har vært med å sitte i juryen som kåret de forskjellige stilikonene, og gratulerer Annabelle med den velfortjente seieren. Over 1800 bilder ble lastet opp på hmlovesoslo sine nettsider og over 149 land var innom siden. Jeg var jo selv så heldig og fikk min egen vegg i H&M butikken i Bogstadveien i en ukes tid, og må virkelig gi all ære til H&M for et bra gjennomført prosjekt. Herman Dreyer har vært fotograf, og tatt bilde av mange ulike Oslo stiler. Han tok også bildene av meg, som jeg har lagt ut her på bloggen tidligere. Han er veldig flink til å få frem klærne på bildene på en inspirerende måte, og du skal ikke se bort ifra at det kommer fler bilder fra han på min blogg om ikke lenge!

4 kommentarer:

  1. Skjønner at hun vant for å si det slik.Veldig gjennomført og inspirerende stil *love it* :)

    SvarSlett
  2. Hvor er de beige skoene med sorte remmer fra?? Er det HM sko?? takk takk!

    SvarSlett
  3. Woups! Hun heter Annabel :)

    SvarSlett