17. mars 2011

16.03.2011

Image and video hosting by TinyPic

 Igår hadde jeg på meg genser, bukser og belte fra H&M. (Helt tilfeldig, selvom det har blitt en del ekstra H&M antrekk i det siste..). Må også benytte anledning til å klage litt over at både kameraet mitt og nå Macen ser ut til å være midlertidig ute av stand, og jeg føler meg så hjelpesløs!

Kanskje det er noen av dere som kan hjelpe? Macen låste seg plutselig med masse programmer oppe, jeg tok tvungen avslutning da jeg ikke så noe annen utvei, men nå ser ikke dataen ut til å ville slå seg på igjen. Den kommer seg ikke lenger enn til en grå bakgrunn med et eple og et "loading"-tegn. What the f*ck to do?

9 kommentarer:

  1. anbefaler HP-pc :)

    SvarSlett
  2. Skjedde med meg også en gang. Jeg endte med å sette inn programvare cden (tror det heter det) som kom med macen, og installere på nytt igjen. Mistet ingenting av dokumenter eller programmer heldigvis, men kan visst koble til macen til en annen mac via firewire og hente det ut.

    SvarSlett
  3. Du har så utrolig fint hår! Kunne du si hemmligheten til så langt hår eller er det "medfødt"?

    SvarSlett
  4. Great Look!!!
    xx

    www.ilovenystyle.blogspot.com

    SvarSlett
  5. du ser fantastisk ut i de hvite pantsene der..er på bali, og håper vi sees snart :)

    SvarSlett
  6. Har skjedd med mac-en min også.. Har enda ikke fått levert den inn, men de sa at det mest sannsynlig var harddisken. Anbefaler ikke å sette inn noe cd før du har sjekket for sikkert om det kommer til å slette alt innholdet. Jeg fikk hvert fall beskjed på eplehuset at om jeg gjorde det, så kom jeg til å slette alt..

    Fantastisk hår som alltid! Husker deg fra ungdomsskolen, og det var like langt og nydelig da ;)

    SvarSlett
  7. Det samme skjedde med meg, og da hadde harddisken krasjet..

    SvarSlett
  8. Hvor er bildet fra?? nydelig med vinduet ned til det enda mer fantastiske vinduet!

    nydelige bukser!

    SvarSlett