24. jan. 2011

DRØMMER ETTER VÅR

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I påvente av vår og lysere/varmere tider, har jeg dekorert den lille leiligheten min med rosa tulipaner og lys, og hvite og lyse farger. Forrige uke orket jeg nesten ikke å være hjemme en gang, men nå er det veldig inspirerende og sitte her å jobbe når det er så fint og vårlig rundt meg!

6 kommentarer:

  1. Elsker bildene!
    Har forresten valgt ut bloggen din som èn av mine favoritt moteblogger. Ta en titt:D
    http://ladyvvilde.blogg.no/1295886204_moteblogger_jeg_leser.html

    Vilde
    http://www.ladyvvilde.blogg.no

    SvarSlett
  2. Å!!! Tusen takk, det satte jeg pris på ;)

    SvarSlett
  3. kan du ikke visse oss hele leiligheten din? :P

    SvarSlett
  4. Lekkert har du det...inne på en fin stil vri der..jeg lurer på den lille perle kledde te-lys holderen..ved siden av smykke-damen..har 2 slike selv og dem gir så lekkert lys..fått i gave..vet du hvor dem er å få tak i..med vennlig hilsen mode la femme

    SvarSlett
  5. den er kjempe fin;) Har fått den av mamma, men skal høre med henne om hun vet hvor man kan få tak i de!!!

    SvarSlett