27. jan. 2011

DRESSCODE BLACK

Image and video hosting by TinyPic

Ikveld skal jeg på Costume Awards, kleskoden er sort men jeg vet i søren ikke hva jeg skal ha på meg! Har jo(som mange av dere kanskje har fått med dere), ikke verdens største klesbudsjett for tiden og er nødt til å bruke noe jeg har i skapet fra før av.. Hva om man bare kunne lage noe utav det man tegner eller de ideene man har i hodet!? Det hadde virkelig vært noe.


Begynner å bli så desperat at jeg vurderer å ta t-banen til en venninne som bor en time unna for å låne en sort kjole hun har.. Vi får se hva det blir til, men kanskje dere vil klikke innom og stemme på meg til årets moteblogg? Er nemlig blitt en av finalistene i kategorien "Årets moteblogg" til Vixen Awards;) Stem her.

2 kommentarer:

  1. Du kommer nok til å se awesome ut. Har stemt på deg og. Er ganske sjalu når det foregår så gøye ting hjemme i Oslo, og jeg sitter her i London. æsj

    SvarSlett
  2. Zara har fått inn de sorte skoene du skrev om for litt siden. Det var kun 2 par igjen når jeg var der. Dødsfine! De fikk følge med meg hej :)

    SvarSlett