12. des. 2010

SASSIE BARÈ







Det tar ikke mange minuttene etter at jeg har satt meg ned for å lese Cover, til jeg blir så inspirert at jeg må ta opp mac´en igjen og søke frem inspirasjon på nettet. Denne gangen var det intervjuet om den danske stylisten, Sassie Baré som fanget min oppmerksomhet. En ellers anonym person i mine øyne, men etter å ha lest intervjuet ble jeg veldig interessert i å se hva hun hadde gjort. Denne moteserien har Sassie stylet til magasinet Factory Magasin. Litt partyinspirasjon til partysesongen..


I got my eyes up for the danish stylist, Sassie Baré, when I read about her in the danish magazine, Cover. This is an editorial she´s done for Factory Magazine.

6 kommentarer:

  1. sykt stilige bilder

    SvarSlett
  2. Eeeeeh..... Det er Miranda Kerr som er sammen med Orlando Bloom!? De er gift og skal ha barn og greier..

    SvarSlett
  3. ÅÅÅH, leste litt mer tydelig nå.. Hun VAR sammen med han? It makes more sense now.... sorry! hahaha

    SvarSlett
  4. Ja, jeg mente at de hadde vært kjærester! Skal skrive om setningen jeg, dårlig skrevet;)

    SvarSlett
  5. åh, korsettet på bilde nr. 2 er så flott! det sorte med nagler. har ikke du et lignende korsett, nathalie? syns å huske jeg så det på oslo girls, hvor du hadde sykt my kule klær! hvor har du kjøpt den? elsker stilen din!

    SvarSlett
  6. Det korsettet er fra H&M;) Jeg bare lånte det, men det er nok ikke så altfor vanskelig å gå laget seg et slikt et eller finne noe lignende!!

    SvarSlett