28. des. 2010

JULIA R ROITFELD IN TOM FORD FOR V MAGAZINE


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hjernen min operer på høygir når det gjelder hva jeg skal ha på meg på nyttårsaften. Jeg drømmer om en fjærkjole, gjerne i den samme blå fargen som Julia har på seg på bildet eller noe gull og glitrende som gullkjolen på øverste bildet. Har dere funnet ut hva dere skal ha på dere på nyttårsaften? Planen er å finne noe i en vintagebutikk når jeg kommer til Paris, men jeg bør vel kanskje ha en back-up kjole i tilfelle musefelle rottefelle..

Julia Roitfeld har btw intervjuet Tom Ford. for V Magazine angående hans returnering som klesdesigner. Intervjuet kan du lese her.


Man bør kanskje ikke blogge når man er fyllesyk? Takk for rettelsen av navn, ha ha. 

4 kommentarer:

  1. du mener Julia R Roitfeld?

    SvarSlett
  2. Julia Restion-Roitfeld. ;) Fantastisk stil. Skulle gjerne hatt kleeskapet og stilen hennes, hun er vel predisponert til å være så stilsikker som hun er som Carine's datter.

    SvarSlett
  3. Nathalie, Jag är helt säker på att du har något fint i garderoben;) annars får du komma til mig ;) Gott Nytt År

    SvarSlett
  4. Jeg er så glad for at jeg en gang investerte i deler fra Tom Ford for Gucci og YSL. Skal ha på meg en av de berømte silkekjolene fra den kinesisk inspirerte Gucci kolleksjonen hans på nyttårsaften. Like aktuell i bildet nå som den var da den ble lansert. Håper han kommer fullt tilbake med mote igjen!

    SvarSlett