17. okt. 2009


Ny mac må til asap! Sittet i en time og knotet med dette bildet. Hvorfor må tekniske duppedingser være så kompliserte? Visste dere forresten at jeg blogger med en pc som er komplett ødelagt, hvor du kun ser litt av skjermen? Også bruker jeg macen til hun jeg bor med.. Det er rett og slett ren døvskap, men nå har jeg faktisk fått bestilt meg en mac fra eplehuset, så det skal bli andre boller.. Og når det ikke brukes så mye tid og energi på et bilde, blir det fort litt morsommere for meg å blogge, og for dere å lese! 

De etterlyser meg sterkt på vorspiel her nå, så jeg får gi meg med kun dette bildet! Tar evigheter å laste ned..

 Har hvertfall latt meg inspirere litt av en look jeg så i Costume(tar av meg hatten for det bladet der..). Og da ble det litt lag på lag. Kjole fra warehouse, jakke fra Gina Tricot og,  ja tightsene er også fra Gina gitt, når jeg tenker meg om.. Da løper jeg! Sees kanskje ute?

3 kommentarer:

  1. Kjempefint antrekk! Likte lag-på-lag varianten!

    SvarSlett
  2. fint antrekk!
    angrer så på at jeg ikke kjøpte den jakka.. var kun en igjen, og den i min størrelse, men ble til at jeg ikke kjøpte den. herregud, hva tenkte jeg med.....

    SvarSlett
  3. Jeg så den på Gina forrige lørdag, eller sjekk om det eventuelt går å bestille den over nett!

    SvarSlett