12. okt. 2009

12.10.09



Vel, det er ikke å legge under en stol, at jeg ikke er verdens beste blogger til å oppdatere. Men jeg skl si dere at det tar ganske lang tid, og noen ganger strekker bare ikke tiden til! Spesielt i det siste, har jeg hatt en del å gjøre.. Siste uken har jeg ikke gjort annet enn å jobbe med "nye Steen & Strøm Magasin", hvor jeg er blitt ansvarlig for motedelen. Det vil si styling av barneserier, moteserier, strømpeserier, undertøysserier og ja, jeg vet ikke helt hva jeg ikke gjør for tiden.. Løper frem og tilbake til Steen & Strøm med så mange poser at jeg tipper over, dere skal bare se meg på bussen frem og tilbake;) Jeg er en stolt kollektivkjører, har ikke lappen! Så blir en del stress frem og tilbake, kan jeg love dere!!!  Nei, nå skal jeg tilbake til sex og singelliv og deretter skumme igjennom blader til moteserien på fredag! Tenker at tema for serien blir litt party-rock, champagne, hotellrom, ja, litt dirty.. Med elementer som jeg ser på som store trender denne høsten! Det blir vel bra? 

N A T H A L I E

5 kommentarer:

  1. Nydelig antrekk! Hvor er skjorten fra? =)

    SvarSlett
  2. Takk;) Skjorten er fra Acne! Den er fra sommerkolleksjonen, men jeg vet at de selger ut noen til 80% på Joe & Julies i fjerdeetasje på Steen & Strøm.

    SvarSlett
  3. Å så gøy det høres ut! skikkelig Elin Kling, Linn gustafsson! Heldiggris!

    SvarSlett
  4. DU ER MIN ABSOLUTTE FAVORITTBLOGGER!
    you rock

    SvarSlett
  5. Med et innlegg i måneden? hehe.. Vel, takk for det!

    SvarSlett