20. okt. 2009

INSPIRASJON: FOR HERRE


Tok dette bildet av Kristian under photoshooten i Frognerparken på fredag, med høstfargene og ettermiddagsskumringen gir det et kult uttrykk. Og jeg elsker sveisen og trenchjakken hans fra Kenzo.


Disse skoene har Maja på jobben kjøpt vintage til kjæresten sin, og er det virkelig noe dere gutter bør ha i garderoben i høst, bør det være et par autentiske og spesielle vintage sko, som ingen andre har. Perfekt til blazeren og party-looken denne sesongen!

N A T H A L I E

4 kommentarer:

  1. For et fantastisk bilde! Han ligner litt på Spike i Buffy, om jeg kan si det uten å fornærme noen (men i mitt hode er det et enormt kompliment!). Gutter med stil er kult. Ok, teit setning, men du skjønner hva jeg mener?

    SvarSlett
  2. Natta, Du har så rætt så baby ;)

    SvarSlett
  3. Jeg er så enig med deg Airam! Etter å ha gjort fire moteserier på en uke, må jeg ærlig innrømme at det er morsomst å leke med stilen til gutter.

    SvarSlett
  4. Det kuleste med dette bidet, er at han ikke vet at han blir tatt bilde av! Dette er hans naturlige, men kule attitude..

    SvarSlett