4. okt. 2009

INSPIRERENDE!!!



Med over 10 saker som skal skrives og fotograferes på knappe 10 dager merker jeg at jeg trenger en del inspirasjon. Strømpeserier, herre, dame, barn-moteserier, smykkeserie og andre artikler som er litt hemmelige enn så lenge, er det mye å ta tak i! Kan nevne at jeg snakket med Bjørn Bruun, grunnleggeren av Bruuns Bazaar på telefonen her om dagen i 40 minutter, om høstens kolleksjon, ikke akkurat hverdagskost for meg, men det skal bli gøy å gjøre en greie med han. Og hva alt dette skal brukes til? Jeg er blitt moteansvarlig i nye Steen & Strøm Magasin! Så de neste ukene blir ekstremt hektiske, virkelig en helt ny hverdag! Gleder meg;) Lurer på om ikke den først og fremst skal feires med smågodt fra 7-eleven? Hmm. Jo det skal den!!! Skikkelig godtersugen.. Og egentlig enda mer vinsugen, men den slags kan jeg ikke unne meg nå! Blir kun fokus på hard jobbing fremover nå..

N A T H A L I E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar