13. mars 2009

THIS IS ME!





Begynner å bli manko på valgmuligheter i klesskapet for tiden! Trenger litt nye inspirasjoner og ikke minst nye klær.. Ble ihvertfall en dag med de revnede tightsene jeg lagde i høst og som jeg har brukt ca 3 ganger og genseren med vest og skjerf fra Zara. Ellers følger som vanlig fuskepelsjakken fra H&M og vesken fra Miu Miu. 

Idag kjøpte jeg sommerfugl t-skjorten fra Velour, gleder meg til å bruke den i sommer! Så da er det mest sannsynlig ikke noe mer shopping på meg denne måneden.. Men det var gøy de to dagene det varte! Vel.. På tide å gå å legge seg her, gjør ikke annet enn jobb, trene for tiden, men planen er å kunne jobbe så mye at jeg snart har råd til å reise bort.. Drømmer om en tur til København, Barcelona og Sør Frankrike!

2 kommentarer:

  1. Nå er det 3 dager siden du oppdaterte! FYFY! Kom igjen, venter i spenning på ny oppdatering! ;)

    SvarSlett
  2. Jeg må bare si at jeg elsker stilen din! Sjekk ut: www.karlascloset.com, tipper du vil elske den like mye som meg :- )

    SvarSlett