20. apr. 2009

MORE MATTHEW WILLIAMSON

Det er første gang i historien at kolleksjonsbitene til gjestedesigneren for H&M, er blitt sluppet ut for øyesyn før kollekjonen er kommet i butikk. Det morsomme har jo vært å ikke vite hva som finnes og spenningen over å beine bort til et plagg du tror og syns ser kult ut. Og være kjempe glad for at du klarte å skaffe deg en bit av designeren, selvom kjolen er i str 42 og du aldri kommer til å bruke den. Nå vet jo alle hva som kommer i butikk, whats the fun in that? Jeg har allerede bestemt meg, jeg kommer ikke til å stille meg i kø for å være med på galskapen denne gangen. Men kanskje jeg prøver å sikre meg den blå blazeren på nett kl 23.59..

Uansett, gå inn på H&M og sniktitt på kolleksjonen allerede nå;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar