3. apr. 2009

Under my Umberella, ella ella..

På onsdag feiret vi Bossjentene oss selv litt, er jo så flinke selgere! Camilla vartet opp med pinnekjøtt(I know! Men unnskyldningen hennes er at hun er fra Sandnes og der spiser de visstnok pinnekjøtt hele året..) Så 4 rødvinsflasker senere, inkludert ett glass som havnet på buksen min (derav det oppfinnsomme kopphåndkleet..), var vi selvfølgelig klare for en bytur. Ble derfor La Belle Sole, hvor det var fest for landslaget i fotball. Sikkert kjempe gøy for de som liker fotball og som vet hvordan fotballspillerne ser ut (der er jeg helt blank, bortsett fra Torstein Hellstad, tapte et veddemål, så måtte prøve å sjekke han opp engang. Det endte med at jeg nå er hans største stalker!!). Uansett, gøy var det..
Kopphåndkleet på buksebenet er herved trendy, så vet dere det;)

Her er jeg tydeligvis i mitt ess, med rødvinstenner og dødelig blikk.. Eller?
Golddigger, jeg? Vel.. Men han her har spilt fotball engang?
Julie og Jama
Ikke lurt å la Conversene hvile på bardisken, Eirik fra Oak syns det var kjempe gøy og helte en hel øl i de..
Her prøver jeg å lure Julie og Petter med at skoene mine lukter søtt av tyggegummi. Så slem jeg kan være engang i blant;)

1 kommentar: