19. apr. 2009

ÅPNINGEN AV HØYER

950 personer hadde funnet veien til Høyer på Egertorget fredag. Med fribar og 10 % rabatt på hele sortimentet var det vel lett litt kaos, men butikken har blitt kjempe fin! Virkelig verdt å legge turen innom Eger på Egertorget for de av dere som enda ikke har gjort det. Likte spesielt at de hadde en egen Marlene Birger avdeling, også var trend avdeling til Eva veldig fin. Fant blant annet en super kul blomstret kjole fra See by Chloe. Etter gratis champagne og vin, en hodepine og fjorten svettetokter senere bega vi oss videre til Etoile på Grand og deretter Barbeint. Herlig og morsom kveld;)
Likte veldig godt hvordan alle klærne hang bortover og med stort mellomrom mellom hvert plagg. Veldig stilrent og flott.
Close-up på Jenny
Nicoline i skjørt fra Acne
Kveldens N a t h a l i e, sko fra Zara og nytt knallrosa skjørt som jeg fant på H&M her om dagen. Like expensive kledd som vanlig;)

Altså her er jeg rett og slett bare full, men mobb meg gjerne for blue-stilen. Tony som står ved siden av meg. 
Pia i blazer fra Zara og hullete jeans.
Elsker, elsker, elsker dette bildet av Brigitte Bardot. Henger på Barbeint!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å dra dit når jeg har tid:) Hadde de mye MJ?

    SvarSlett
  2. You've got so many stylish friends! Men du er jo ganske så stylish selv:)
    Skal ta turen innom så fort tiden rekker. Har de A. Wang og McCartney?
    Har forresten linket deg:)

    SvarSlett
  3. Du har så utrolig fint hår! Likte dessuten kombinasjonen av blått og rosa veldig godt. :-)

    SvarSlett