5. apr. 2009

FABULOUS SUNDAY!

Flinke Annie har laget kåpe med stor sløyfeapplikasjon på ryggen. Hun studerer design i København!

Å! For en herlig dag. Turen til Frognerparken ble det lite av. Vi gikk til Elvira og sladret istedet, deretter ble det lunsj på Olivia med Gard og Stian. Nå har jeg og Annie sittet hos meg og drukket te og røyket vannpipe i et par timer og vi bestemte oss nettopp for å gå ut en tur. Her kommer noen bilder fra dagen:
Det er ingen andre enn Annie som har med seg knagg til å henge vesken på med ut.. 
Nam nam lunsj i det fine været. Annie sine solbriller er fra Tom Ford. 
Kathrine og Gard
The waterpipe!
Min dagens: Olaskjorte fra Bik Bok, loppisgenser, batikktights fra Gina Tricot og Minnetonkas. 
Bare sånn at det er sagt så er jeg mye høyere enn det ser ut som på dette bildet. Hvor er den proffe fotografassistenten min som jeg bestilte for en stund siden?

4 kommentarer:

  1. Just so you know, du har nettopp fått en ny fast leser! Digger bloggen din, keep up the excellent work!

    xx Viktoria

    SvarSlett
  2. Takk Viktora, jeg skal gjøre så godt jeg kan!

    SvarSlett
  3. Superfin jakke med sløyfe som hun Annie har laget! :) Og helt utrolig HERLIG med egen knagg til veska! Det må jo bli det nye store? :D

    SvarSlett
  4. Ja, den sløyfejakken var sinnsykt søt. Har også lyst til på en stor sløyfe på kåpen min.
    Er fortsatt en trofast leser! Tidligere RARE:)

    SvarSlett