3. mars 2010

CONFESSIONS OF A BLOGAHOLIC?



Jeg skjønner ikke helt hvordan dere superbloggere får det til jeg! For meg er det bare for få timer i døgnet, til å jevnlig klare å oppdatere dere på hva som skjer i livet mitt. Og jeg mener ikke med det at jeg skal involvere dere i hvor mange havreknekkebrød med provenceskinke jeg spiste til frokost idag tidlig, men jeg bør da kunne klare og i det hele tatt få til ett innlegg om dagen? Men neida! Opp og stå kl åtte om morgen for å ha god tid til å sminke seg og fikse krøllene, det har aldri skjedd! Det blir litt foundation på nesa for så å strekke seg etter det første man finner på klesstativet. Ruter og striper og uggs, men jo da, i vår er det mønstermix og brune toner som gjelder, så hvorfor ikke? Og etter jobb? Jo.. Da var klokken ni plutselig, og på kameraet er det ingen bilder. (Lunsjpausen gikk jeg med på å gå på facebook for å sjekke innboksen enda en gang..). Går inn på style.com, men ombestemmer meg, jeg tar bloggingen imorgen.
Har ikke dere andre dødelige superbloggere noen ganger dårlig tid, eller er det bare meg som har fått 5 timer mindre å leve på i døgnet? For det er ikke det at jeg ikke har noe å blogge om, for det har jeg. Bare skjønner ikke når jeg skal få tid til alt sammen. Og når det gjelder dagens "outfit", som jeg ikke tror en eneste nordmann med tilknytning til "bloggesamfunnet", hadde i ordforrådet sitt, før Elin Kling forpestet nasjonen med sin blogg. Det er alltid så tiltak å ta!!!! Like kleint hver gang jeg skal spørre en på jobben. - Du skjønner det atte jeg har en moteblogg, sånn som alle andre nå for tiden! Kan ikke du bare ta et bilde av meg mens jeg prøver å se så digg ut som mulig, samtidig som jeg later som jeg er helt naturlig? Eller hver gang man er ute på byen med venninner. - Du gidder du å ta et bilde av meg til bloggen eller? (smiler så pent jeg kan..). Hehe, dere må da innrømme at det er et litt morsomt fenomen vi har utsatt oss selv for i det tyvende århundre?

Men stålsett dere, kjære lesere! Og lesere er dere(290 flere enn jeg hadde regnet med, som leser denne bloggen). Jeg er kommet for å bli. Dere må bare ta til etterretning at jeg ikke helt er den bloggende typen, selvom jeg syns det er veldig gøy. Men imorgen skal jeg involvere dere i livet mitt. Lover! Styling av Camilla Phil for Massiv, med Nina Skarra (couture kjole), Stine Goya jakke og vintagekjole fra Koma i kofferten, må vel bli bra?! Og denne gangen skal jeg ikke sitte og tygge pizza med fotografassisten mens jeg dirigerer rundt på shoot. Jeg skal søren meg ta litt bilder og dokumentere hva jeg driver med for tiden! Men først søvn. Har tross alt vekkerklokken på åtte imorgen også, og denne gangen skal jeg klare å stå opp. LOVER!

Takk igjen for at dere stikker innom her forresten! Hadde aldri i verden nådd så langt, hvis ikke det hadde vært for dere!

6 kommentarer:

  1. Keep on Bloggin!! Det er veldig gøy og inspirerende å lese. Personlig liker jeg foto bedre enn tekst. Fotografier sier så mye alene!

    Gleder meg til å se hva du blogger om i dag!
    xxx

    SvarSlett
  2. Jag håller helt med. Tiden räcker inte till. Fortsätt som du gör, det är kul att följa dig.

    SvarSlett
  3. Amen altså!! Aaaaamen!! "Kan du ikke ta et bilde av meg"..haha..jeg kjenner meg så igjen.

    SvarSlett
  4. Ha ha, jeg kjenner meg igjen i det! For meg er det samboeren min som får det ærefulle oppdraget og mens jeg prøver å vise meg fra min beste side forbanner jeg meg selv for at jeg ikke har fått tak i et stativ og lært meg hvordan jeg bruker selvutløseren på best mulig måte...

    SvarSlett
  5. Bra vi er i samme båt;) hehe..

    SvarSlett
  6. :D jeg måtte leg og smile og syntes det var KNALLGODT skrevet! kjenner meg så sykt igjen! så jeg har endt opp med å blogge mest om andre, om klær og cravings og om arkitektur og design - gidder ikke stresse med "outfitbilder". Og i perioder blogger jeg nesten ikke noe:)

    SvarSlett