12. mars 2010

BEHIND THE SCENES

Har gjort et intervju med norske motebransje "folk", som kommer i neste utgave av MASSIV. Her fotograferes Lena på VOGA, den desidert mest inspirerende, kreative og ikke minst kuleste butikken vi har i dette landet. Hadde lommeboken min hatt råd til å være fast inventar der, ville klesskapet mitt vært et mer interessant ett. Det er helt sikkert;)


Eva fotograferte vi på Høyer, hvor hun jobber. Tightsene hennes er fra Whyred, jakken fra American Retro og skoene Jeff Campbell(er det riktig skrevet??? meg og navn..). Jeff Campbell(fortsatt litt usikker på hvordan det skrives..), får du kjøpt på KOMA.


Andreas Holzweiler, som driver Holzweiler Agenturer. Like etter at dette bildet ble tatt, raste hele stangen han lener seg mot. Da lo jeg meg ihjel, herlig med mennesker som er like klønete som meg;)

9 kommentarer:

  1. Disse skoene som bæres på nest siste bilde, er litt info mulig å skrape sammen? Sykt bra blogg!

    SvarSlett
  2. åå, det der så gøy ut :)

    synes nesten du bør stå litt foran kameraet også, og ikke bare bak!

    SvarSlett
  3. Så ut som et fint lokael! Kule bilder:)

    SvarSlett
  4. Hva jobber du med igrunn? Og hva har du gjort for å komme dit du er i dag? Elsker bloggen din.

    SvarSlett
  5. Skoene er fra Jeffrey Campbell, men er utsolgt på KOMA. Var innom før jul, men de hadde desverre ikke flere i 36 igjen. Men med litt leting på nett havnet de i postkassen min litt før jul:)

    SvarSlett
  6. Takk! De var sykt kule!

    SvarSlett
  7. Jeg bare elsker jakken hun har på seg fra American Retro.

    SvarSlett
  8. Jeg jobber i klesbutikk, men er frilans stylist og moteskribent ved siden av!!! Jeg har kommet dit jeg er idag, kun ved å bruke kontakter og bloggen;) Har faktisk skrevet en artikkel om det i Massiv nå.. "Bloggfenomenet".

    Kunne ønske jeg var litt mer pr-kåt, for da hadde jeg sikkert kommet enda lenger, litt for sky rett og slett...

    SvarSlett
  9. Jeg kapret de siste skoene i 36 i november. Jeg vet ikke om dere ser det på bildet, men naglene driver og faller av. Litt irriterende!
    Msskeide: Tusen takk, vi har den på Høyer

    SvarSlett