16. mars 2010

16.03.2010


Nye solbriller fra The Local Firm. What do you think?

5 kommentarer:

  1. looks good :-) dem kledde du!

    SvarSlett
  2. Veldig fine!!! Hvor er de kjøpt og hva er prisen? I want!!

    :)

    SvarSlett
  3. De var kuuule, har bestilt et par selv! Jeg har tre spørsmål til deg jeg. Hvor har du fått tak i den brille lenken du bruker på brillene? Hva synes du om american college usa jakkene? Like kult til jenter som gutter eller?

    SvarSlett
  4. Brillene er fra The Local Firm, og koster 1299,- Jeg fikk de av Holzweiler Agenturer, men jeg vet at de skal selges på blant annet Cortado på CC-Vest og Høyer på Eger!

    Når det gjelder american college jakkene, syns jeg først de var litt for mye american college, og noe jeg ikke kunne brukt. Nå syns jeg de bare blir super kule til våren og sommeren med enkle jeans/shorts, hvit t-skjorte og solbriller. Et must for gutta denne sesongen. (Har selv brukt en av jakkene i herremoteserien jeg gjorde for Massiv), men jeg syns også de er kule til jenter!!!!

    SvarSlett